STYRELSEN

Gyttorps ridklubb är en ideell förening som drivs av medlemmarna.

Gyttorps Ridklubb är en liten ridklubb med ca 120 medlemmar, men bedriver trots det en stor verksamhet.

Ridklubben, som startades på 1970-talet, ligger i det lilla brukssamhället Gyttorp i Nora kommun, ca 3,5 mil norr om Örebro.

GRK är en ideell förening som drivs av styrelsen, som består av föreningens medlemmar.

På den här sidan hittar du också våra klubbkläder.

Ditt engagemang är viktigt för våra barn och ungdomar!

Vi har olika verksamhetsråd så att du kan engagera dig i det du är intresserad av.

Du kan också bidra till klubbens viktiga medlemsförsäljningar

Bli medlem i GRK och få förmåner som olycksfallsförsäkring och medlemstidning.

Ungdomssektionen på GRK, ridskolan i norra Örebro län

Att vara medlem i GRK

Genom ditt medlemskap hos oss omfattas du av en olycksfallsförsäkring. Det är en trygghet och en medlemsförmån som vi kan erbjuda dig via Folksam.

Som medlem får du även Medlemstidningen Häst & Ryttare.

Medlemsavgift senior 450kr/år

Medlemsavgift junoir 400kr/år

USEK – GRKs ungdomssektion

Ungdomssektionen anordnar aktiviter för barn och ungdommar mellan 0-26 år, såsom, klubbtävlingar, pay&jump, stallfritids med mera.

Det mesta läggs upp på hemsidan men för att inte missa något så kika på Instagram grkungdomssektion och Facebook.

Om du vill komma i kontakt med oss i ungdomssektionen, eller om du vill engagera dig, når du oss på vår mail:

usk.grk@gmail.com

Gyttorps Ridklubbs olika verksamhetsråd

Som en ideell förening behöver vi all hjälp vi kan få. Om du vill engagera dig, men inte sitta i styrelsen, så kan du hjälpa till i något av våra olika råd.

Anläggningsråd

Vill du vara med och bidra till god standard på vår anläggning?
Känner du att det är dig vi söker?

Kontakta Håkan Larsson
Mail: hl@murdesign.com

Ridskolesråd

Rådet ska bestå av 1-2 personer från varje riddag, och varje medlem i ridskolerådet representerar ”sin” riddag i ridskolerådet.

Ridskolerådets uppgifter blir att:

· Utgöra kontaktyta mellan styrelsen och ridande elever/vårdnadshavare,
· Samråda med styrelsen om försäljningar av tex kakor, kläder, kryddor osv,
· Vara valberedningen behjälplig i arbetet med att vaska fram nya styrelsemedlemmar,
· Ansvara för cafeterian.

Är du intresserad av att ingå i ridskolerådet?
Kontakta Alexandra Färd. Mail alexandra.fard@gmail.com eller 072-192 05 36

Tävlingsgruppen på GRK

Tävlingssråd

Är du intresserad av att engagera dig i tävlingsrådet, vill du tävla för Gyttorps Ridklubb eller har du frågor om tävlingar på GRK kan du kontakta oss i tävlingskommittén på:

Medlemmar i tävlingsrådet:

Jessica Larsson

Mail: jessica.larsson@ljusnarsberg.se

Här kan du läsa mer om tävling på Gyttorps Ridklubb.

Vad kan du göra för att stötta klubben?

Flera gånger om året anordnar vi tidsbestämda medlemsförsäljningar, till exempel kakor, ullkläder eller något annat användbart, där du som medlem säljer till dina vänner eller kollegor.

Året runt kan du stötta oss genom att handla lotter via Gräsroten, kläder via Ullmax  eller delikatesser via Delilådan.

Även företag kan stötta klubben!

Även ditt företag kan vara med och stötta klubben.

Läs mer om försäljningar och  sponsring på sidan Stötta klubben.